2011. augusztus 6., szombat

Epres marcipános torta

Van amikor egy ötlet befészkeli magát a fejembe,de nem tudom kivitelezni, ilyenkor hagyom hagy formálódjon az elképzelésem, várok türelemmel. Ilyen volt az emeletes torta ötlete is életembe most csináltam először, nem akartam túl sok cicomát pusztán lágy vonásokra törekedtem, sajnos a marcipánomat valaki megdézsmálta így a méretet is szem előtt kellett tartanom! A töltelék sima eper dzsem , és tejszínhab,a tészta sima piskótából készült, valamint bekentem vajas krémmel kívülről, majd bevontam a marcipánnal.
A varrós dobozban találtam a csipkét amivel körbetekertem.
Ez az első próbálkozásom egyike remélem tetszik nektek is az eredmény.
( Igaz a marcipán bevonás gyakorlatából kiestem egy kicsit.)



Piskóta:
6 tojás
7 ek. liszt
1 cs. sütőpor
6 ek. cukor

Töltelék:
eper dzsem
tejszín

Bevonó krém:
12,5 dkg vaj
6 ek. porcukor
1 tk. vanília aroma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése