2010. január 20., szerda

Egy sűrű nap

Ma fél hatkor keltem, de egyáltalán nem azért mert dolgom volt, hanem csak úgy. Így neki álltam az óriás projektnek: egy panattone, Csokis-mogyorós cookie, parmezános krumplis pogácsa és muffin.
Szóval mindegyiknek meg van a maga története.

1.Panattone:


A receptet később fogom begépelni (most még pihenem a fáradalmakat).
Tavaly karácsonykor már meg akartam sütni, de nem tudtam mivel elvágtam az ujjam. Idén karácsonykor újra jól megnéztem magamnak és neki is vágtam. Akkor nem lett annyira finom, mert a recepthez képest több lisztet tettem hozzám, azt gondolván túl ragadós a tészta. Frissen finom volt de miután kihült jócskán megkeményedett! Ebből tanulva most mindent igyekeztem betartani, az előírás szerint.

2.Csokis-mogyoró cookie:



Nagyon szeretek kávézni, teázni (habár erről mostanság leszoktam) és kedvelem ha van mit mártogatni a capuccinoba (igen, ez egy rossz szokás),így nem tudtam ellenállni a receptnek amit itt olvastam. Azt tudni kell, hogy a mi sütőnknek lelke van (hol süt rendesen hol nem), de ma jó napja volt! :) Mindenesetre tréfás dolog megállapítani a füst színű üvegen keresztül, hogy vajon megfelelő barna-e a csokis süti...

3.Krumplis pogácsa:
Még soha nem csináltam pogácsát. Eddig! A receptet a csuda jó blogon olvastam. Mivel a mák nem tartozik feltétlen a kedvenceim közé, a tetejére, a recepttel ellentétben én parmezánt szórtam. Kész siker lett, csak lehetne egy lehelletnyivel sósabb is.
A terveim közt szerepelt, hogy holnapra friss kenyeret sütök, de most nagyon le vagyok amortizálva. Előfordulhat, hogy csinálok egy habos capuccinot és elnyamnyogok hozzá egy cookie-t.
Ahogy Julia Child mondaná:
Bon Appétite

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése