2010. január 31., vasárnap

Belga waffel


Belga waffel

A receptet már nagyon régen megtaláltam, és miután a hétvégén már sok időt töltöttem a konyhába hát vasárnap esti vacsorának elkészítettem kissé nehéz lett a tészte azza laktató de nagyon finom ropogósra sült eszembe jutott a Svédországi nyaralás amikor Gotlandon bicigliztünnk és nyár lévén mégis annyira "hideg" és szeles idő volt, hogy nem tudtunk fürdeni a tengerben .Így elmentünk tekerni a környéken és találtunk egy helyet ahol két nyugdíjas házaspár árult gofrit; óriási fák alatt tejszínhabbal és málnaszörppel. Olyan finomat még azóta sem ettem, de szerintem nem is fogok mert az egy spontán pillanatnyi érzés volt.

1 megjegyzés:

  1. Jaj, de örülök ennek a blognak! :) Lesz-e "rendszeres olvasó" opció? mert szeretnék feliratkozni! Virág

    VálaszTörlés