2010. január 30., szombat

Ez egy előszülinap


A "Mastering The Art Of French Cooking"-ból a "Reine de Saba" tortát készítettem el, ami a híres Julie & Julia filmből van. Egyszerűen fantasztikusan fenomenálisan bombasztikusan finom lett, sőt teljes élvezet, még annál is jobb! Az eredeti recept mennyiséget megdupláztam így egy 24 cm átmérőjű tortaformába készíthettem el. Amikor megnéztem a Julia Child-os filmet tudtam, hogy meg kell sütnöm. Szinte késztetést éreztem rá! A mai egy remek alkalom volt rá: ez volt a születésnapi torta a gyertyákkal! De a testvérem kedvence a Tarte au citron, így ezt is megcsináltam!
A receptet egy német tévé műsorban látta aminek Gallileo a neve (három ország citrom tortáit versenyeztették). Eddig négyszer sütöttem meg, de még egyszer sem kóstoltam meg! Most megtörtént és alig lehet vele leállni, annak ellenére, hogy házi citromból készült, tehát semmi "génkezelt ízfokozó" nem volt benne! Azt hiszem a meggyes-marcipános mellett ez a két torta a kedvencem! :D

2 megjegyzés: