2011. február 28., hétfő

Gyermekkori élmény-parádé

Először azt találtam ki, hogy mindenki írja meg melyik volt a kedvenc süteménye gyerekkorában, de aztán rájöttem, hogy kicsi az esélye, hogy pont ugyanazt meg tudnám csinálni, és sikerülne is ugyanazt elérnem (persze ha véletlenül igen, akkor nagy lenne az öröm). De túl nagy a kockázat, én meg kockázat kerül vagyok mostanság.
Így arra jutottam, hogy meg kérlek titeket, osszátok meg velem, hogy mely étel az amely leginkább kellemes érzéssel tölt el benneteket, "pont mint gyerekkoromban..."

Nekem a gofri mellett (mint megírtam) például a kifli Rámával és kis sóval. De nem akármilyen kifli csakis az amelyiket Kysucában lehet venni, ami még sűrű nem felfújt. És nem is mindegy, hol kerül elfogyasztásra ez a pompás reggeli: csak Kamencen (város rész) és ott is csak a nagybátyámék konyhájában, olyan reggel 8-9 között 1,5 óra Tom&Jerry video kazetta bámulása után. Hajaj! Be szép idők voltak azok, sok nyarat töltöttem ott. Hmmmmmmmm...

Szóval ehhez hasonló íz&emlék kombinációkat várok!

Természetesen a kommentelők közül sorsolok, és az nyertes a már megszokott módon választhat a blogból egy sütit, amelyet elkészítek.
A játék március 8.-ig tart!!
ps: lehet kommentelni itt is és a FB-on is!

1 megjegyzés:

  1. Az egyik gyermekkori kedvencem (az örök és elpusztíthatatlan ikon, a Palacsinta mellett természetesen) a "csumpicsank"= krumplifánk volt! De csak és kizárólag az a fajta, amit nagymamám sütött nekem és húgomnak kosáredzések után, amikor mind a ketten kivoltunk, mint a dög és másra sem vágytunk, mint egy rajzfilm elé tálcán bevinni a kis tálkába kiporciózott lekvárt és/vagy krémsajtot - mert a krumplifánk multifunkciós ám, édesen és sósan is fogyasztható! -, és a még forró, frissen sütött, olajos tészta illatú fánkokat eltüntetni a bendőnkben:) Mert a zsírban sült kelt tészta igenis KELL a fejlődésben lévő szervezetnek és punktum! ;)

    VálaszTörlés