2010. november 29., hétfő

Eredmény hirdetés


Tádám és igen meg lett a tizedik rendszeres olvasó! A sorsoló bizottság összeült de Fridacsek nem akart részt venni a sorsoláson, így a macskát kértem fel :D
Kihúzta amint látjátok a számára szimpatikus papírt még hozzá: aaaaaaa nyertes Cherymaja!
Szóval Kedves Cherymaja kérlek jelezd melyik süteményt szeretnéd hogy elkészítsem és a hétvégén megsütöm.
Mindenki a játékban marad! A következő sorsolás a tizenötödik rendszeres olvasónál lesz!
Kalandra fel!




3 megjegyzés:

  1. grat a győztesnek! Köszönjük, h részt vehettünk a nyereményjátékban :-)
    A nyertes meg majd meséljen a finomságról :-)
    A macska meg iiiiiirtó jó!! :-)
    pusza

    VálaszTörlés
  2. Áááááááááá! Én nyertem? Ez komoly??? Még soha, semmit sem nyertem, még az általános iskolai tombolán sem...ez mekkora! Köszönöm, Alena, és persze neked is, macsek! ;)
    Most viszont gondban vagyok...melyiket szeressem? :) A könnyebb szállíthatóság és eloszthatóság érdekében (mert kapni fognak a csoporttársak is belőle, hadd legyenek ők is rendszeres olvasók...:)) a CITROMOS MUFFIN-ra esett a választásom:D
    Megoldható?
    Ez a sorsolás dolog egyszerűen zseniális! Köszönöm még 1x! :)

    VálaszTörlés